MikegoesAsia.reismee.nl

Lombok

Op weg naar Lombok
De trage ferry naar Pangdai bay om vandaar in Senggigi te logeren . Ergens
hopend dat Gianluca daar nog zou verblijven maar later blijkt dat hij al in
Gili trawangan zit .
Ik werd in Senggigi al verwelkomt door een goei stortbui ( dit zal dagelijks zijn)
Maar ook verwelkomt door leuke mensen ( de verkopers worden wa vriendelijker na wa
daagjes). Maar vooral men stamresto , de kok en zijn vriendin werden vrienden , de
groep die er speel zijn allemaal vrienden geworden . De groepsleden veranderen voortdurend .

Een dag kruist Luca men pad nog in Senggigi en gaan we samen uit .
Wat kan je er doen ? Wat aan het strand liggen , wandeling naar klein rivier achter
de moskee . Door vrienden meegenomen worden naar waterval en tempel met apen .
Na 2 dagen Senggigi vaar ik richting Gili Islands . Gili Islands is het paradijs voor
duikers , snorkelen, relaxen ( wiet of paddestoelen)en uitgaan. Dus eigenlijk niks voor mij .
daar 2 dagen relaxend neem ik afscheid van de nederlandse meiden en Klaus ( die zaten er ook) en ga ik terug naar Senggigi waar ik weer wat blijf plakken bij locale vrienden .
Eigenlijk is Lombok stukken relaxer , ook al is er wat toeristisch gedoe maar toch niet zo erg
als Bali . Ik zou er zo terug heen gaan voor meer van Lombok te verkennen en de achterliggende eilanden maar men 1 maand visum verplicht me het land te verlaten .

Nog 2 dagen in Bali , kuta beach , het uitgaansoord voor de australiers .en dichtbij het vliegveld .Bah het valt wel goed om hier uit te gaan , niet zoals in men volgende bestemming Phuket , thailand .

bye
michel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!