MikegoesAsia.reismee.nl

Good to see u again

Vandaag is het juist 1 jaar geleden dat men longen aziatische lucht inademde . Men eerste stappen in de grote stad Beijing . Waar ik zo terugheen zou kunnen gaan maar dat doe ik niet .

Want volgende maand , 14 november , vertrekt men vliegtuig richting Japan om daar een goede 20 dagen rond te trekken en zo de oversteek naar Zuid Korea te maken . Als Noord- korea doenbaar en betaalbaar is dan komt het ook op men programma maar eigenlijk staat er weinig vast op programma . Welke landen er bovenaan prijken behalve laatst genoemden : Indonesia , Filipijnen en Cambodja . Als er tijd over is : Myanmar , Thailand en men grote droom Tibet , wat zeer moeilijk te combineren zal zijn , zo ook India . Men kan niet alles doen , zekers niet op slow tempo .

Op deze blog zullen jullie op de hoogte gehouden worden van men leventje ginds . Met evenveel mooie foto's als vorige keer . Wat telkens wel wa werk inhoudt maarja ik wil jullie op de hoogte houden . Soms lees ik men verhalen hier terug en dat geeft zo'n leuk gevoel , er komen leuke anekdotes terug boven . Dus deze blog is voor mij ook een leuke terugblik .

Veel plezier en hopelijk kan ik nog afscheid nemen van iedereen

michel

Reacties

Reacties

Cupers Paul

Mich,
Ik wens je een prachtige reis, veel avontuur maar zeker een behouden thuiskomst.
Veel plezier en weinig zorgen,
Paul

Andre Beckers

Michel
Heb een super tijd daar!

Ann

Hey Michel,

Ik ga je missen...

Ik vind het leuk dat ik je heb leren kennen, je hebt een fijn gevoel voor humor, bent vlot in de omgang en bovendien ben je een lieve jongen, ne knuffelbeer.

Ik hoop dat je in Azië alles kan doen wat je wilt doen en dan veilig en wél terug komt .

Ik zal je verhalen op de voet volgen.

Geniet er van, zorg goed voor jezelf
en
tot in mei dan.

Dikke dikke knuffel,
Ann

Evelien & Wim

Hey Michel, Veel plezier op je trip, wish it was us instead ;) Would love to go to Tokyo! Have fun!

Michel

Het gerucht gaat hier dat de andere steden nog beter zijn
laat ons hopen
vandaag met maat en japanese gaan uiteten in plaatselijk resto'ke
zeer leuke en intressante avond

zus

allé je bent terug aan een uitdaging begonnen, voor ons een beetje spijtig maar ik weet dat dit is wat jij wilt dus veel reisplezier en je weet foto met shirt aan er eens op zetten voor de twee meisjes

Ann

Hela,

Tis precies dik in orde daar in Asia?
Hier ist wa minder, ruglast, ni te doen, waar ben je nu voor een massage???

Kus Ann

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!