MikegoesAsia.reismee.nl

Een nieuw begin ....

Een nieuw begin van een groot hoofdstuk in men leven . Een droom die eindelijk uitkomt : men meisje Jessie is geboren . Tja eigenlijk weer te laat om de geboorte mee te maken , zekers in zo'n ander land met andere gewoontes . Ze was bijna 1 maand te vroeg geboren .

Dus sinds 17 december ging men derde reis (niet rond de wereld ) vooral uit naar de ontmoeting van Jessie in Cambodia . Na enkele dagen jetlag overwinnen , vloog ik verder naar Cambodia . Die dag was best wel stresserend vooral omda vliegtuig telkens ge'delayed' werd .Twee uur later dan gepland wacht men tuktukbuddy me op en brengt me naar men hostel al waar Sofie op me wacht . Eindelijk zie ik haar en de baby . Wat later komt de staff haar bezoeken . Allemaal zeggen ze dat ze op men lijkt . Foto's zullen dat later bevestigen of ontkennen :-)

Zo waar gaat deze reis me brengen ? Het zal dus vooral 4 maand een vaderlijke reis worden . Met tweemaal een uitstapjevan dikke week naar het buitenland voor de visumhernieuwing . Ongeveer 80 dagen zal ik men vaderschap kunnen opschroeven en wa meer proeven van cambodjaanse leven buiten een hotel . Ook al het papierwerk zal al wa tijd opslorpen en wa uitzoeken wat toekomstperspectieven kunnen zijn . Het belangeriijkste is een appartement zoeken om kosten te drukken en het erkennen van de baby ( + meer ).

Ik hou jullie verder wel op de hoogte

papa michel

Reacties

Reacties

dominique.thiebaut@dpd.be

Gefeliciteerd papa en natuurlijk ook de mama, profiteert maar van het samen zijn met je dochter !!!!
Hopelijk krijgen wij haar eens in levende lijve te zien.
Prettige feestdagen and all the best for 2012!!!!

Dominique,Philippe,Dieter en Niels.

Linda, Jacques en Gilles

Michel

Hartelijke gelukwensen aan de ouders van kleine Jessie. Hopelijk wordt zij een flinke meid met Mama en Papa aan haar zij

All the best for 2012

Linda, Jacques en Gilles

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!