MikegoesAsia.reismee.nl

Zuid Thailand

De trip richting zuid-thailand verloopt met minivan wel vrij simpel , onze afstapplaats is Trang .
Op enkele reisburokes , resto'kes and hotelkes is er niks voor de toeristen .Dit is echt een afstap
plek voor de nabijliggende eiland van Ko phiphi tot Ko Lanta en al wa er tussenligt .
Wij kiezen voor het kleinere Ko Mook ( koh muk) en dan vooral voor Farang Beach .
Daar aangekomen valt het bungalowke aan het strand toch wa anders uit dan op foto :-) Maar het is er zorelax en klein , je hebt keuze uit 3 resto'kes , we kiezen telkens voor resto dat aan de rots hangt . We doen eens wandeling naar andere kant van het eiland , waar dorpgemeenschap leeft . Voor de rest relaxen aan het strand.

Na 2 nachten gaan we richting Surat Thani om eigenlijk vandaaruit Khiri Khan te bezoeken. Maar dit blijkt dusniet zo simpel qua verbinding , dus gaan we eerst richting HuaHin , men derde thuis . Wat vrienden bezoeken enuitgaansleven verkennen . Het blijft toch een relaxe plek . Eigenlijk dachten we van hieruit andere plaatsente bezoeken maar het is er niet van gekomen . ( het weer , te laat gaan slapen enz)

Na enkele nachten daar vertrekken we dan voor lange rit richting men huisleven in cambodja .

Byee

michel