MikegoesAsia.reismee.nl

kerstgroeten vanuit Seoul

Wegens sociale stornissen , geen update

Sorry dat ik bijna 2 weken achtersta met verhalen te typen maar in de steden dat ik verbleef voordat ik Seoul aandeed , was er geen internet of enkel via een pc .

Maar voor nieuwjaar zal de site terug updated zijn .

zeer 'koude' kerstgroeten vanuit Seoul , in Belgie ( en nederland) zal het misschien witte kerst zijn .Hier zal het koude kerst zijn ( -3°)

byee

michel

Scalle

Hey mike, vanuit Gijmel met een dikke laag sneeuw wens ik je een zalig kerstmis en een gelukkig nieuwjaar ! Geniet er maar van ;-)
groetjes,
Scalle

Christophe

Amaai ik had gedacht dat het daar super weer zou zijn. Toch niet dan...
Voor u ook het beste voor kerst en een spetterend nieuwjaar daar in Korea!
Tis eens wat anders dan hier het nieuwe jaar in te gaan.
Theeft hier weeral gesneeuwd! Ongelofelijk hoeveel sneeuw hier eigenlijk al gevallen is. Ge zit daar goe jong. :-)
Geniet er nog vollop van, wij genieten wel mee van u verhalen. :-)
Groetjes

michel

Thanks vandaag knalde de thermometer naar -12°
man dit is het koudste en bovenal heb ik een verkoudheid overnomen van men kamergenoten

Nieuwjaar in Cambodia bij 28° :-) much better

zus

een zalig kerstfeest!!
wij hebben feest kerstavond uitgesteld tot 2 januari, met al diene sneeuw zag ik het niet zitten om er met de meisjes door te moeten, en huis alain ligt dan ook nog bergop dus zou mss nog leuk geworden zijn om er te geraken
hier toch zeker 20-25cm sneeuw gevallen, zo erg dat ik vrijdagmorgend mijn auto eerst even moest uitschuppen, één uur en twintig minuten te laat op werk oeps!