MikegoesAsia.reismee.nl

Gyeongju

Gyeongju of ook Kyungju genaamd en zo verwarrend voor transportsysteem . Want ik zag 3 verschillende schrijfwijzes voor Gyeongju .

Er is maar 1 hostel en dat kreeg maar 70% op de hostelsites . Het was een rommelig bijna vervallen huis . Op 2 versleten banken na , weggedrukt in een hoekje , had je geen gezamelijke levensruimte . De eerste dag bij men aankomst ging ik de befaamde heuvelbegraafplaatsen bezoeken en enkele overblijfselen van paleizen om dan te eindigen aan het nationaal museum . Het was een koude dag want de wind blies knal door men jeans , ik kon amper nog foto's pakken want men vingers bevriesde voorda het knop kon worden ingedrukt .

De tweede dag is een bezoek aan een mooie tempel en een grot met boeddhabeeld in . Gisteren had ik in nationaal museum replica's gezien van de beelden in grot en ook de opbouw ervan . Dus zeer verwachtends vol trotseer ik met een duitser (zat ook op die bus) de koude snijdende wind om deze 2 plaatsen te bezoeken . De tempel is echt wel de mooiste tot nu toe maar de grot dat gaat de topper worden . Na een korte wandeling naar de grot blijkt het een pak kleinder te zijn , geen foto's , je kan enkel achter een te hard weerkaatsend glas amper de beelden zien . Dit was echt een grote afknapper .

Door de koude terug naar hostel en relaxen , mezelf wa proper maken . Want de komende dagen is het ééndaags tripjes tot in Samchoek .

byee

michel die nu wa ziekjes (keel) in Seoul is

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!