MikegoesAsia.reismee.nl

Phuket island

Met enige vertraging kom ik in Phuket aan , men keuze valt op Phuket town en niet naar de befaamde toeristische badplaatsen . Phuket town is wa relax en van hieruit kun je voor 30baht naar de stranden gebracht worden . Men eerste thais gerecht is pad thai :-) Wat je ook direct voelt is de drukkende warmte , toch een groot verschil met het regenachtig warme Bali .

De volgende dag wacht ik Felip op , die van phuket strand naar het stadje zal afzakken om vanaf nu samen rond te trekken . Oke dit zal plezanter worden voor mij om weer eens samen rond te reizen . In men nederlandse zinnen sluipen er nog veel engelse woorden of soms begin ik in het nederlands .

Wat bezoeken we dan samen in Phuket : the big Boeddha + havenstreek . We vonden een echt belgisch frituurke , dan sla ik niet over :-) Savonds meestal pintje en voetbal zien in een bar.

Ook nog een dagbezoekje aan Karon beach en zo langs Patong beach . Veel bars en massagesalons gelukkig ben ik er nog te vroeg bij . Niet echt men ding deze drukte hier . Maar je moet toch iets zien rondom Phuket . Alles is ook duurder als je Phuket town verlaat . De stad zelf heeft wel veel mooie opgeknapte portugeze rijhuisjes . Deze wijk zal later hopelijk volledig vernieuwd zijn en hopelijk wa cafekes erbij .

Op naar Krabi dan maar

michel

Ko Lanta en Ko Phi Phi is van de lijst geschrapt .

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!