MikegoesAsia.reismee.nl

Krabi

Van Phuket naar krabi is een korte rit langs de hoge rotsgebergtes van Phangan Nga . We boeken een bed in de mooiste dorm die al gezien heb op men reis : Proper en modern jasje en nog een pluspunt het dakterras . Krabi town is wel niet toeristisch maar een goede vertrekplaats voor trips naar stranden errond . Zo boekte we een James Bond Island tour voor een halve dag .

Deze trip vertrok van Phangan Nga pier op een longtailboot langs de rotsen in het water ( zoals Halong Bay) via floating village naar het befaamde James Bond eiland : bijna een rechtopstaande rots die gebruikt werd in ' the man with the golden gun ' . Ook nog monkey tempel bezocht maarja dat word je na enkele keren al beu .

De volgende dag nog een trip met longtailboot naar Railey island , schitterend strand daar . Echt een must see . Teruggekomen via Ao Nong beach maar dat is toch iets te toeristisch gedeelte . Je moet altijd alles eens zien voordat je er een mening kunt over typen .

In Krabitown kun je wel goedkoop eten , er is zelfs een mcdonalds . Maar qua cafekes toch iets minder . Tja je kun niet altijd uitgaan .

Maar Krabi is toch intressanter dan Phuket .

byee

michel

papa

je zie overal de plezante kan,zijn er dan geen problemen ginder,is iedereen daar gelukkig.maar ja als rijke westerling kunnen wij ons al deze pleziertjes permitteren.
Nog een goede reis en veel kijkplezier;