MikegoesAsia.reismee.nl

Krabi

Van Phuket naar krabi is een korte rit langs de hoge rotsgebergtes van Phangan Nga . We boeken een bed in de mooiste dorm die al gezien heb op men reis : Proper en modern jasje en nog een pluspunt het dakterras . Krabi town is wel niet toeristisch maar een goede vertrekplaats voor trips naar stranden errond . Zo boekte we een James Bond Island tour voor een halve dag .

Deze trip vertrok van Phangan Nga pier op een longtailboot langs de rotsen in het water ( zoals Halong Bay) via floating village naar het befaamde James Bond eiland : bijna een rechtopstaande rots die gebruikt werd in ' the man with the golden gun ' . Ook nog monkey tempel bezocht maarja dat word je na enkele keren al beu .

De volgende dag nog een trip met longtailboot naar Railey island , schitterend strand daar . Echt een must see . Teruggekomen via Ao Nong beach maar dat is toch iets te toeristisch gedeelte . Je moet altijd alles eens zien voordat je er een mening kunt over typen .

In Krabitown kun je wel goedkoop eten , er is zelfs een mcdonalds . Maar qua cafekes toch iets minder . Tja je kun niet altijd uitgaan .

Maar Krabi is toch intressanter dan Phuket .