MikegoesAsia.reismee.nl

Myanmar

vanaf morgen zit ik 18 dagen in Myanmar

Ik weet nie hoe met internet daar is maar echt site updaten zal pas rond 1 april zijn

sorry voor het wachten

Tss Krabi en nu heb ik enkel wat steden bezocht die ik al had gedaan om zo wa vrienden of me reisgezel Felip er wegwijs te maken

Hua Hin (nog steeds veel vrienden daar ) , Bangkok voor visa + 2 vrienden en dan chiang mai .

Het enigste nieuwe dat ik bezocht heb is Chiang Rai daar zal ik dan begin april over schrijven

Byee

michel is zeer nieuwsgierig naar Myanmar

Reacties

Reacties

Christophe

Ik ben heel nieuwsgierig naar de verhalen achteraf!

Veel plezier e gasten. Hou jullie goed.

Groetjes

anneline

hoi mimi ik heb voor u een brief geschreven maar opsturen zal niet lukken; ik vond het dit weekend leuk want het was heidi weekend op kzoom; ik ben nu fan van justin bieber
ik had een goed rapport
ikga met de chiro naar de lilse bergen

fikke

Heeeeeeeeeeeey maatke, hoe ist ginds. Hoor zo weineg van u.
En ja ik weet het laat van mij ook weinig horen. Heb het mommenteel super druk. Tis ni te doen.

Maar amuzeerde a da zo a bitje.
Hoop a snel trug te zien, kunne we nog is wa bijbabbele want ik denk da da in tussentijd ook wel nodig is.

Greetz f.

michel

ik ben terug online , internet in Myanmar is als 15j terug en traaaaaaaaaaaag
hotmail kom ik zo goe als niet openen , acces denied

als ik in cambodja ben zal ik terug verhalen en fotos toevoegen

michel

Zus , wat doe je men petekind aan - justin bieber
Tijd dat de nonkel terug komt
nog 1 maand en hij zal het fixen

byee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!