MikegoesAsia.reismee.nl

Nha Trang

De sleeperbus vertrekt rond 18h uit Hoi An om rond 6h smorgens in Nha Trang aan te komen . En dan kan ik opzoek naar een hotel . Maar rond 5h word ik wakker en de bus staat ergens op een heuvel te wachten , oke dan maar ffkes verder slapen . Paar uurtjes later in Nha Trang kan geen kwaad . Rond 8h staan we nog op dezelfde plaats . Geen uitleg van chauffeur ? Een lange file op de heuvel , wat blijkt dat er een truck gekanteld is . Dus wachten dan , pas rond 12h komt er terug beweging in . En komen we rond 15h in Nha Trang , groot verschil .

Nha Trang , een strandstadje met vele backpackers . Na inchecken struin ik wa door de stad , opzoek naar een lekkere late lunch . Onderweg word je constant gevraagd of je niet een easyrider nodig hebt . Zo ontmoet ik Mr Bang (zonder H) en toont hij me een lokaal leuk restoke .Daar bespreken we de route voor komende dagen terwijl we een BBQ doen . Oke morgen nog dag vrijaf en dan ga ik Easyriden naar Saigon op 5 dagen .

Het is zeer goei weer dus ga ik een fiets huren bij een lokaal reisburoke . Zeer vlotte leuke meid daar . Men tochtje gaat naar de Witte Boeddha en de Cham Towers om te eindigen aan Rocky Beach . Er zou 5km verder nog een mud bath spa center zijn waar je voor 5$ hele dag kunt relaxen maar de tocht lijkt me wa te ver . Dus terug centrum in om iets te eten en dan breng ik de fiets terug . De meiden nodigen me uit om mee een vieruurtje te eten , vlak voor hun reisburo . Oke en we babbelen en lachen . Dan ga ik met een rus , wa drinken en eten om later terug langs de dames te passeren . Na de Rus aan hotel afgezet te hebben , ga ik ene drinken met de dames . Maar dat wordt door plotse problemen met vliegtuigtickets van klanten onderbroken . Zeer spijtig . Dan maar hotelwaarts om te slapen want dag erna wordt 5 dagen op moto zitten .

Bye

Michel

ps die blauwe auto aan die pagoda is van de Monk die zich in 1963 in brand stak . De auto staat op de bekende foto ( zie rage against the machine cd cover) Hij had die auto gebruikt om naar Saigon te rijden , daar waar hij zich in brnad stak .

Reacties

Reacties

Tom&Tinne

verheug me op volgende foto's

michel

zodra ik terug betere connectie heb , komen de fotos erdoor

zus

alle blij u er terug op te zien!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!