MikegoesAsia.reismee.nl

Nong khai , terug in Thailand

Na het relaxe maar ook duurdere Laos , wat weinige geloven , ging ik de vriendschapsbrug over naar Nong Khai . Eigenlijk een stadje waar de meeste toeristen 1 dag blijven hangen om de trein naar Bangkok te pakken . Ik daarentegen had een goede tip voor een hangout place gekregen . Relax hippie achtig guesthouse gedoe , na enkele dagen heb ik het daar wel mee en ben verhuist . Maar waarom hing ik dan zolang rond in dit stadje zonder grote bezienswaardigheden ? Omdat er een klein leuke cafeke was met daarin een leuke meid die me mee op pad nam naar restoke , boekenwinkel enz Een schat van een meiske dus . Elke avond wat drinken bij haar , tv zien en dan op stap gaan in het weekend .

De tweede dag heb ik fiets gehuurd en naar een mooi buddha park gefietst , met zeer grote mooie beelden en andere . Zeer relax dagje rondfietsen en savonds ene drinken in men stamcafe . Zo is het leven goed .

Laatste dag in dit stadje valt zwaar want ze wordt je beste vriendin en met de enkele klanten geraak je ook bevriend . Tja reizen maakt vrienden . Maar toch mis je die echte belgische vrienden .

De mooie foto's zullen wel duidelijk maken dat het relax en mooie plaats is , door vele overgeslagen .

Reacties

Reacties

Tom, Tinne en ?

ja,ja nog altijd een ? de laatste weken zijn aangebroken. Zo te lezen kun jij je wel amuseren met lokale grietjes?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!