MikegoesAsia.reismee.nl

Terug naar Chiang Mai

Je leest het goed , terug naar Chiang Mai . Dit ritje is maar 5 uurtjes van Sukhothai en tijd om nog eens uit te gaan daar . Dit allemaal in gezelschap van Miquel die er ook wel zin in heeft . Spijtig dat men vorige hotel in CM bezet is , maar ik maak dat goed met een bezoekje aldaar .

Na men aankomst bezoek ik snel enkele vrienden en vele hebben al een andere job gevonden . Zeer goed voor hun . Dus later gaan we uit met wa vrienden en Miquel . Zeer late bedoening wordt dat . Maar het deed nog eens deugd zo uit te gaan zonder zorgen te maken .

Wat kan je doen in een stad waar je al 10 dagen waart , eens een motobike huren en met vrienden naar een Stupa op een bergtop bezoeken . Wat een lange rit is me dat maar zeer mooi uitzicht over Chiang Mai en spijtig zicht op een in stellingstaande Gouden Stupa . Een bezoekje aan een Monk waarvan je buiten komt met een geluksbandje . Wie weet ?? Na tempelbezoek splitsen we op en ga ik met 1 vriend BuffetBBQ doen in locale grote hal . Man zoveel eten bijeen heb ik nog nooit gezien . Dat buffet was zo uitgebreid met zelfs groot dessertbuffet . Crazy en dit voor 140B/persoon ( 3€) . Je kunt shrimps eten zoveel je wil . Enkel 1 ding , wat je op je tafel hebt moet je opeten , anders 20b per niet leeg bord . Dit zegt men vriend pas nada ik al wa desserts had klaarstaan tijdens het eten . Dus echt moeten volproppen op laatst :-) Later wa relaxen en dan nog eens uitgaan .

De komende dagen bezoeken nog amper wat , vooral goedkoop eten overdag en savonds eens een lekker belgisch goedkoop resto 'ke doen : mmm stoofvlees zoals het hoort en echte patatfriet . Damn zo lekker . Met 4 vrienden bezoek ik ook eens Hotshot-dancing : hier wordt live show van thaise covers gebracht en tussendoor wa dance muziek . Zeer leuk maar dit stopt al om 1H dus dan maar naar lokale bekende disco Spicy . Dag later gaan we naar live bands met vooral veel amerikaans -engelse covers . Zeer goei versies van Radiohead , Oasis enzo . Echt veel ambiance onder de travellers .

Zo eindigt men tweede bezoek aan Chiang Mai en men week rondreizen met Miquel . Ergens wel blij dat ik er vanaf ben . Nu richting Bangkok waar een goei vriendin op me wacht .

byee

michel

Zo eindigt men

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!