MikegoesAsia.reismee.nl

Lopburi , monkeycity

De oude bus brengt ons richting Lopburi , tijdens de rit komt ter ore dat er behalve tempels en apen niet veel te zien is . Dat van tempels wist ik wel en die apen , bahja dat zal wel overdreven zijn . Ik zie dat later wel . Bij aankomst de buurt verkennen en lekker goedkoop thais eten . Het begint wel door te wegen dat thais eten . Maar europese is belachelijk duur hier of ik denk dat toch . Mm ik snack naar belgisch eten .

De hitte van Bangkok ontvluchten door Lopburi aan te doen was verkeerde inschatting want het is hier nog steeds bloedheet . Al de oude ruines liggen op wandelafstand van het hotel . De laatste tempel vlakbij hotel is de apentempel . Echt ongeloofelijk veel apen . Ze lopen over straat , hangen rond aan de palen en soms zie ik ze voorbij hotelraam passeren . Leuk maar ook wa onveilig als je met wa boodschappen passeert . Meer is in deze stad niet te zien . Meeste toeristen doen dit als 1 dagreis vanuit Bangkok of Ayuthaya . Dus tijdens avond ben ik bijna een bezienswaardigheid .

De volgende dag wordt een buswissel naar Kanchanaburi ( river kwai bridge)

bye

Reacties

Reacties

Tom, Tinne en ?

Kanchanaburi ook gedaan. Naar waar in het zuiden trek je?

michel

ik begin nu te denken de stranden ten zuiden te laten schieten
Ik ben tot Hua Hin beach geraakt maar denk terug naar het noorden te trekken voor vrienden
waar in zuiden zaten jullie ?

Tom, Tinne en ?

Ko Samui

Scalle

Hoi Mike,
het begint stilaan tijd te worden om af te tellen hé ... Wanneer kom je precies terug naar de heimat ?
Ik lees dat je de laatste weken veel in Thailand rondgereisd hebt, zijn er nog andere landen die je alsnog gaat bezoeken voor je terugkeer naar België ? Of is het de bedoeling dat je nu stilaan terug richting China vertrekt ?
By the way, de Rikke en ik hebben een goe skiverlof gehad . Groetjes en tot de volgende
Scalle

Tom, Tinne en Jef

Jaja Chelle het is zo ver. De woensdag 24-02 heeft onze zoon het licht gezien. Hij woog 3,460kg en was 51cm groot. Een schoon gemiddelde dus. Als ge terug zijt moet ge maar is komen zien....

Inge Jonker

Hi Michel.
Sinds weken thuis kijken we weer even op uw site en woooooow! tof wat u allemaal nog ziett!!!!
Wij, Michael en Inge zijn ondertussen alweer aan het dromen van nieuwe reizen terwijl u nog steeds rondreist.... wow! tof!
Heel veel plezier en we sturen binnenkort nog wat china foto's. Eindelijk.... Groet!

michel

hey
ik ben aan 't aftellen , niks echt groots meer bezoeken
enkel nog wa vrienden bezoeken
en planning voor terug in belgie te geraken

ik heb ook nog wa leuke foto's door te sturen

bye

Jacques en Linda

Ben sinds zondag terug met 2, betekent ook dat voor u de gedachte aan de terugreis stilletjes aan op de voorgrond begint te treden.
In ieder geval, profiteer van elke seconde die je ginder nog hebt en amuseer je
Tot binnenkort
Jacques en Linda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!