MikegoesAsia.reismee.nl

laatste 10 dagen in Azie

Sinds ik Hua Hin verlaten heb , kan ik niet echt spreken van steden ontdekken . Eerste stop was Bangkok maar deze keer een verblijf op de befaamde Koa San Road . Pff nog steeds niet mijn ding . Als het eetspitsuur is dan kan je lang wachten . Maar in de late uurtjes is er steeds ambiance . De dag erna richting Khorat , isaan province . Zelfs de lonkende Phimai tempels kunnen me niet tot een bezoek overhalen . Dit komt grotendeels door de hittegolf hier . Khorat is een gewone stad maar ik heb er toch lekker gegeten :-)

Dan richting Nongkhai waar enkele vrienden een verrassingsbezoek van mij krijgen . En ik maak er zelfs weer enkele vrienden bij . Vooral genieten van bier en vrienden nu . Niks te bezoeken daar . Later de week word ik uitgenodigd op een thuisverblijf bij een vriendin . Oke terug naar Khorat en na nachtje slapen naar Surin . Dit ligt dichtbij Siem Reap aan cambodiaanse grens . Lekker relax op de boerenbuiten . Ze maken zelfs speciaal voor mij ne stoofpot klaar met patatfrieten . De dag erna zetten ze me aan de kleine cambodiaanse grens af . Vandaar Taxi ( zie er maar ene) naar Siem reap voor nachtje uitgaan en slapen voordat Phnom Penh op men lijst komt . In Siem Reap verblijf ik bij dezelfde vriendelijke guesthouse owners als laatste keer . zeer leuk zo .

Dan op weg naar Phnom Penh om enkele dagen daar te relaxen en mss nog een badstad te bezoeken vandaaruit

byee

nu laatste 10 dagen in pffff

Reacties

Reacties

Scalle

Hoi Mike,
ja, the final countdown is gestart .... aan alles komt een einde hé ;-))
Hittegolf ??? Hier is het nochthans vrij koud geweest de laatste dagen ... Blijf je nu voor de laatste dagen in Thailand of ga je stilaan terug naar China ? Allez, ik zal blij zijn je terug te zien en al je verhalen te kunnen aanhoren !
Hou je goed en geniet nog van de laatste dagen
grz,
Scalle

michel

ik passeer nog langs 2 grote steden voordat ik huiswaarts vlieg
je leest later welke steden
veel plezier en tot later

sabine

nog een dikke week te gaan en je bent terug, kan babysit dienst terug starten grapje!!

Pol

Nof effekes, en zit terug in Belgenland in de regen en de kou.
Veel plezier die laatste dagen en een goede terugreis

laurent

ge moet nu niet schrijven dat het een grapje is als we allemaal beter weten

Scalle

hoi Mike, geniet volop van de nog heel korte tijd dat je in azië bent. Ik hoop dat de terugreis naar België vlot zal verlopen. Reis je direct naar België of moet je overstappen ? Ik kijk er naar uit om je terug live te kunnen zien en om al je "wilde" verhalen te aanhoren.
Tot binnen enkele dagen ... groetjes, Scalle

michel

ik maak overstap in Finland (Finnair) om dan naar BXL te vliegen .
Paar daagjes finland zag ik nie echt zitten :-)
see u

Scalle

nochthans ook een mooi land .... kunnen we misschien ooit samen eens doen ...
Wanneer land je dan in België ?
grz,Scalle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!